Varainkeruukeinona Mosho-myynti

Moikka, kuten kaikki tietää, matkalle lähteminen ei ole ilmaista. Onneksi emme jääneet neuvottomiksi ja Nelli keksi oivan keinon kerätä varoja matkaa varten. Tässä Nelli kertoo, kuinka keräsimme rahaa Mosho-varainkeruumyynnillä.

Mosho varainkeruukampanja!

Olemme koko ryhmä ryhtyneet jo keväällä keräämään varoja matkaa varten Mosho- tuotteiden avulla. Kyseessä on kotimainen yritys, joka on osa Dermoshop Oy:ta. Saimme vinkin kampanjan aloittamiseen toiselta matkalle mukaan lähtevistä opettajistamme, joka oli tehnyt Mosho-kauppaa poikansa salibandymatkan hyväksi. Innostuinkin heti ajatuksesta ja päätin ryhtyä Mosho-yhteyshenkilöksi ja aloin järjestellä kampanjaa. Tilasin esitteitä, tilauslomakkeita ja näytepakkauksia, joilla pääsimme alkuun. Mukavaa oli huomata miten positiivisesti ja innokkaasti ryhmä otti kampanjan vastaan ja alkoi jo heti ensitapaamisessa suunnitella myyntejään. 😊

Keväällä Mosho lanseerasikin kaksi uutta tuotepakkausta Citrus ja Hair, jotka lisäsivät jo aiemminkin kattavaa ja laadukasta valikoimaa. Moni hyödynsi kevään perhejuhlia ja itse vein harjoittelupaikkaankin esitteet ja mainostin matkaamme ja varainkeruuta. Moshoja oli helppo myydä ja saippuoita tarvitsevat kaikki. Tuotepakkaukset ovat kauniita ja itsekin olen vienyt useita lahjoiksi vaikka tupaantuliaisiin.

Syksyllä ennen matkaa on tarkoitus ottaa vielä pieni loppukiri myynnissä ja itse olen ajatellut järjestää Mosho-kutsut kotonani ystäville ja tutuille. Sillä saadaan vielä muutama paketti kaupaksi ja voikin ruveta odottamaan jo innolla marraskuussa häämöttävää Afrikan matkaa!

Kokonaisuudessaan ryhmämme on saanut kerättyä Mosho-myynnillä jo huimat 856 euroa, voitto jakautuu myyjien kesken myytyjen tuotepakettien mukaan. Mosho-myynti on ollut helppo ja tuottelias kampanja, jota voi lämpimästi suositella seuroille ja luokille vaikka luokkaretkeä varten. Meitä se on vienyt askeleen lähemmäs Afrikkaa.

Tiimin Mosho-yhteyshenkilö

Nelli Laurila

 

 


Posted in Uncategorized by with comments disabled.